Twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript lub jej nie wspiera. Niektóre funkcje serwisu mogą nie działać poprawnie

Regulamin - Nysa

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

 

REGULAMIN SYSTEMU E-REZERWACJI DOMKÓW/POKOI W OŚRODKU REKREACJI AKWA MARINA W SKOROCHOWIE, BILETÓW/KARNETÓW PŁYWALNI KRYTEJ I BILETÓW NA WYDARZENIA HALI NYSA

WSTĘP

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę, prawa i obowiązki Usługodawcy i Usługobiorców związane ze świadczeniem Usług systemu e-rezerwacji, zasady ochrony danych osobowych osób fizycznych z nich korzystających oraz zasady wyłączania odpowiedzialności Usługodawcy z tytułu świadczenia Usług.
2. Regulamin został umieszczony przez Usługodawcę na stronach www Usługodawcy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca.

I. Postanowienia ogólne

1. Użyte w Regulaminie terminy oznaczają:
1) system teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego,
2) środki komunikacji elektronicznej - rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną,
3) Usługodawca - Agencja Rozwoju Nysy Sp. z o.o. z siedzibą w Nysie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Karola Marcinkowskiego 2-4, 48-300 Nysa); wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000114959; Sąd Rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 7531891768; REGON: 531303212,
4) Usługobiorca – podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystający z usług Usługodawcy, Usługobiorca niezalogowany jest jednocześnie Gościem,
5) formularz rejestracji - formularz internetowy zamieszczony na stronach Usługodawcy, wykorzystywany do rejestracji Usługobiorcy w systemie teleinformatycznym,
6) rezerwacja on-line - rezerwacja usług dokonywana w systemie teleinformatycznym w czasie rzeczywistym za pomocą znajdującego się na stronie www.rezerwacje.arn.nysa.pl/ silnika rezerwacyjnego.
7) Usługobiorca przed skorzystaniem z usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym przy użyciu strony www i silnika rezerwacyjnego, zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.

II. Sposób dokonania rezerwacji

1. Celem dokonania rezerwacji on-line, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługodawca, niezbędne jest skorzystanie z powszechnie używanych przeglądarek internetowych.
2. Prawidłowe korzystanie z usług świadczonych przez Usługodawcę za pomocą systemu teleinformatycznego możliwe jest po włączeniu w używanej przez Usługobiorcę przeglądarce internetowej opcji akceptowania plików „cookies” oraz wyłączeniu blokady wyskakujących okienek pop-up.
3. Usługodawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
4. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować czasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z systemu teleinformatycznego.
6. Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez stronę internetową www.rezerwacje.arn.nysa.pl i silnik rezerwacyjny znajdujący się na stronie internetowej Usługodawcy.

III. Proces rezerwacji

1. Rezerwacji on-line dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie wymaganej płatności.
2. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Usługobiorcę w formularzach, całkowitą odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.
3. Ceny przedstawione w systemie teleinformatycznym zawierają podatek VAT i mogą obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty. Za usługi nieobjęte zamówieniem (np. parking) należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Gościa.
4. Jednostką płatniczą jest złoty polski (PLN).
5. Po dokonaniu rezerwacji Usługodawca prześle na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail oraz podany numer telefonu potwierdzenie rezerwacji.

IV. Dokonywanie płatności i wystawienie faktury

1. Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji on-line. Dokonanie płatności jest warunkiem jej potwierdzenia, o czym Usługobiorca zostaje poinformowany. W przypadku rezerwacji domków/pokoi nad Jeziorem Nyskim rezerwacja uważana jest za dokonaną wyłącznie po dokonaniu przedpłaty (zadatku) w wysokości ustalonej przez Usługodawcę. Wysokość przedpłaty określona jest w warunkach oferty cenowej.
2. Za datę dokonania płatności uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Usługodawcy:
Numer rachunku bankowego do wpłaty zaliczek: 69 1050 1490 1000 0005 0292 4426.
3. Usługodawca wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa podatkowego.
4. W celu uzyskania faktury VAT za usługi związane z:
1) Hala Nysa - prosimy o kontakt mailowy na adres: ,
2) Kryta Pływalnia - prosimy o kontakt mailowy na adres: ,
3) domki/pokoje nad Jeziorem Nyskim - prosimy o kontakt na adres: .

V. Potwierdzenie rezerwacji

1. W przypadku rezerwacji biletów/karnetów na Krytą Pływalnię oraz biletów na wydarzenia Hali Nysa rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą nadania przez system teleinformatyczny rezerwacji on-line numeru potwierdzenia rezerwacji.
2. W przypadku rezerwacji domków/pokoi nad Jeziorem Nyskim rezerwację uznaje się za dokonaną z chwilą dokonania przez Usługobiorcę przedpłaty (zadatku) przelewem bankowym w wysokości ustalonej przez Usługodawcę. Wysokość przedpłaty określona jest w warunkach oferty cenowej.
3. Brak wpłaty przedpłaty (zadatku) w terminie 3 dni od dokonania rezerwacji uznaje się za rezygnację Usługobiorcy z rezerwacji oraz skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do skutecznego zawarcia umowy o świadczenie usług.
4. Dodatkowo system teleinformatyczny rezerwacji on-line generuje automatycznie potwierdzenie e-mailem wysyłane na adres Usługobiorcy podany w formularzu oraz powiadomienie SMS-em.

VI. Warunki zmian i anulacji rezerwacji

1. Wyjątkowo – za pisemną zgodą Usługodawcy - istnieje możliwość zmiany lub anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych przez Gościa pisemnie na zasadach określonych poniżej.
2. W przypadku rezygnacji z rezerwacji domków/pokoi nad Jeziorem Nyskim:
1) w przypadku rezygnacji najpóźniej na 30 dni przed datą planowanego przyjazdu Usługodawca zwraca przedpłatę na konto wskazane przez rezerwującego, w terminie 7 dni od daty otrzymania rezygnacji,
2) w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 30 dni przed datą planowanego przyjazdu Usługodawca zatrzymuje kwotę przedpłaty.
3. Warunki zmian i anulacji rezerwacji biletów na wydarzenia Hali Nysa zostały określone odrębnym Regulaminem.

VII. Procedura składania i rozpatrywania reklamacji

1. Reklamacją uznaje się oświadczenie Usługobiorcy złożone w formie pisemnej lub przesłane pocztą elektroniczną skierowane do Agencji Rozwoju Nysy Sp. z o.o., które dotyczy naruszenia praw Klienta w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Agencję Rozwoju Nysy Sp. z o.o. Reklamacja powinna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Usługobiorcy, jak również dane umożliwiające kontakt z Usługobiorcą oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń).
2. Reklamacje w formie pisemnej należy wysłać na adres: Agencja Rozwoju Nysy Sp. z o.o. ul. Marcinkowskiego 2-4, 48-300 Nysa bądź złożyć osobiście w Sekretariacie, w siedzibie firmy. Reklamacje w formy elektronicznej należy wysłać na adres poczty elektronicznej: .
3. Usługobiorca powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.
4. Agencja Rozwoju Nysy Sp. z o.o. po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji (w terminie do 30 dni).
5. Reklamacje załatwiane są w formie pisemnej (lub w formie korespondencji e-mail w odpowiedzi na tak przesłaną Reklamację).

VIII. Warunki zawierania i rozwiązywania umów

1. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług przez Usługodawcę określone są wyczerpująco w Regulaminie, poza tymi wypadkami rozwiązanie umowy możliwe jest wyłącznie za porozumieniem stron, dokonanym pod rygorem nieważności na piśmie.
2. Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) ("Ustawa o Prawach Konsumenta").

IX. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Nysy Sp. z o.o., ul. Marcinkowskiego 2-4, 48-300 Nysa.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane niezbędne do realizacji umowy,
2) art. 6 ust.1 lit. f RODO – prawnie interes administratora lub strony trzeciej jakim jest zapobieganie oszustwom.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
6) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.